granini, o marcă fără pereche

Cu peste 50 de ani de experiență, granini a fost întotdeauna mai mult decât un suc.  Sticla sa unică cu gropițe și promisiunea de a utiliza întotdeauna doar cele mai bune fructe diferențiază brandul de competitorii săi. De la începuturile sale și până în ziua de azi, granini a oferit o adevărată diversitate de sucuri și minunate experiențe ale gustului. 

istoria noastră

1965 - se naşte o marcă

Inspirat de stilul de viaţă italian şi de sucurile acestei ţări, Heinz Schürmann, un importator de mâncăruri italiene rafinate, aduce un gust de „la dolce vita” în Germania, numind sucul său de portocale „granini Trinkfrucht” („fruct de băut”).

1969 - crearea unei imagini

Cu noua sa sticlă excepţională, granini creează o marcă comercială unică. Transparentă şi cu gropiţe, aceasta face ambalajul granini de neconfundat.

1970 - explorarea noilor teritorii

Prima piaţă pentru granini în afara Germaniei este Austria. În 1978 granini pătrunde  și în Elveţia.

1974 - marca unei națiuni

Brandul granini este numit furnizorul oficial al echipei de fotbal germane, care va câştiga în acelaşi an, în Germania, FIFA World Cup. Nu e de mirare că marca este cunoscută de 95% din populatia Germaniei!

1975 - primul spot TV granini

Pentru prima dată, marca este promovată prin reclame TV pe două din cele mai mari canale naţionale din Germania.

1980 - granini se lansează pe piețele europene

granini este lansat în Spania în 1986, unde în ziua de astăzi este lider de piaţă. Până la sfârşitul deceniului, marca este disponibilă în 16 ţări.

1999 - pregătirea pentru un nou mileniu

Cu un sortiment de băuturi răcoritoare carbonatate numite „Frucht Schorle”, şi mai târziu redenumite „Frucht Prickler”, granini devine prima marcă germană naţională care oferă sucuri de fructe cu apă minerală, adăugând o nouă ofertă segmentului de băuturi pe bază de fructe.

2002 - inovație sub forma unei sticle multilayer

După o lansare de succes în Elveţia, noua sticlă PET este introdusă în mai multe alte pieţe. Totuşi, forma clasică a sticlei rămâne neschimbată.

2006 - România pornește la drum

Lansarea din Romania oferă marcii granini un început promiţător în Europa de Est.

2011 - Senzația noului gust

An după an, facem tot posibilul pentru a crea cel mai bun suc. Şi nu ne oprim niciodată din căutarea de noi senzaţii şi experienţe gustative. În 2011, de exemplu, am introdus procesarea ultrafină a pulpei fructelor, care a dus la un tip complet nou de suc cu o senzaţie gustativă mai omogenă şi o aromă mai bogată.

50 de ani de granini

2015 a fost un an foarte special pentru granini, întrucât și-a sărbătorit a 50-a aniversare; 50 de ani plini de idei, de arome și experiențe.

granini - cel mai bun fruct

Cu arome extraordinare, gust superior și calitate premium – într-o sticlă cu gropițe ce-ți atrage privirea – granini, zi de zi, ofera cele mai bune sucuri de fructe consumatorilor din peste 60 de tari din intreaga lume.